عکس های من

عکس های من

هرچندتا عکسی که گرفتم رو میذارم اینجا
عکس های من

عکس های من

هرچندتا عکسی که گرفتم رو میذارم اینجا

بهار و زندگی (اسفندماه 1391 )

این مجموعه عکسها بازم در شیطان کوه لاهیجان گرفته شده و مربوط به تاریخ 25 اسفند هست


این روز رو من فراموش نمی کنم چون یک دوست بسیار عزیز رو ملاقات کردم که توی خاطرات ذهنم برای همیشه حک شده...

دوست دارم اسم این مجوعه رو بذارم :   بهار و زندگی...









دانلود عکسها


نظرات 1 + ارسال نظر
خانوم دکتر یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
امیدوارم حالتون خوب باشه...
منو میشناسید؟؟؟؟؟؟؟
امروز اومدم ی سری به وبتون بزنم،گفتم ی احوالیم بپرسم!

به به درووود به شما خانوم دکتر
ممنون که سر زدین، قدم رنجه کردین
امیدوارم از عکس ها و مطالب لذت برده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد