عکس های من

عکس های من

هرچندتا عکسی که گرفتم رو میذارم اینجا
عکس های من

عکس های من

هرچندتا عکسی که گرفتم رو میذارم اینجا

هرمز سری ۳

اینم سری سوم عکسهای هرمز

امیددارم که لذت ببرید از دیدنشون 

 

 

 

دانلود مجموعه

نظرات 1 + ارسال نظر
مریلند سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ

از این کار فرهنگیتون خوشم اومد.امیدوارم مستمر و مستدام بماند.اگه عکسی چیزی کمکی خواستی من ایمیلمو برات می فرستم.خوشحال میشم در راستای شناخت بندرعباس به هموطنا کمکی کرده باشم.پایدار باشید.
MORILAND007@GMAIL.COM

دوست گرامی سلام
از لطف شما بسیار سپاس گذارم و باعث خوشحالی من هست که از کمک شما استفاده کنم
عکس هایی را که خودتان گرفتید با ذکر نام محل آن به این ایمیل بفرستید:
gilll.mard@yahoo.com
با آرزوی شادی شما

گیلمرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد