عکس های من

عکس های من

هرچندتا عکسی که گرفتم رو میذارم اینجا
عکس های من

عکس های من

هرچندتا عکسی که گرفتم رو میذارم اینجا

لاهیجان

سلام این عکسها متعلق به لاهیجان تاریخ ۱۳۸۹.۴.۲۳ هست

  که توی اون موقع گرمای بدی هم داشت علارقم هوای نیمه ابریش 

 

 

دانلود مچموعه

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام خیلی عکسای خوشگلی هست عکس لاهیجان محشره مرسی

درود بر شما
در پاسخ شما باید این رو بگم که این عکس ها به تنهایی زیبایی ندارن و فقط ثبت بخش کوچکی از حقیقت موجود است که توسط من و از زاویه دید من اینطور بنظر میاد...
من مسئولیت خودم میدونم که هرآنچه را که میبینم و از دیدن آن احساس خوبی پیدا میکنم ، به دیگران هم منتقل کنم...
باشد که موفق گردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد